Jak zdrowo zacząć dzień

Zdrowa dieta ma coraz większy wpływ na odżywianie ludzi w naszym kraju. Polacy przekonują się do tego, że prawidłowe odżywianie nie tylko sprzyja walce z otyłością, ale też poprawia ogólne samopoczucie. Warto stosować się do kilku rad i od samego rana zacząć dzień zdrowo.

Jak rozpocząć dzień?

Dzień należy zacząć oczywiście od zjedzenia śniadania. To podstawowy posiłek w ciągu dnia i bardzo złym nawykiem jest unikanie ich spożywania. Ten posiłek powinien być przede wszystkim energetyczny. Może składać się ze sporej ilości węglowodanów, o ile oczywiście nie unikamy ich w diecie. To one dostarczają nam energii, więc nie bójmy się zjedzenia kromki chleba, najlepiej pełnoziarnistego. Do tego możemy dodać białko – jajko na miękko, czy jajecznica będą dobrym rozwiązaniem dla osób ceniących tradycję. Gdy jednak chcemy żyć nowocześnie, a czasu na przygotowywanie śniadań nam brakuje, zawsze możemy zamówić catering pudełkowy. Taka dieta pozwala na zbilansowanie naszych posiłków w ciągu dnia. Co ważne – są one dostarczane w kilku porcjach, dlatego raz zamówiony serwis wystarczy nam na śniadanie, lunch, obiad podwieczorek i kolację.

Co po śniadaniu?

Jeżeli nie chcemy po śniadaniu szybko być głodni, musimy zadbać o to, by składało się ono z pokarmów o niskim Indeksie Glikemicznym. Te zdecydowanie dłużej się trawią i dają uczucie sytości na długi czas. W tej roli najlepiej sprawdzą się wspomniane wcześniej jajka, ale też wszelkie inne pokarmy białkowe. Jeśli zjemy na śniadanie sam chleb, możemy być pewni, że w ciągu 2 godzin ponownie odczuwać będziemy głód. Jak temu zaradzić? Jedynym dobrym wyjściem jest zjedzenie drugiego śniadania.

Catering pudełkowy pomoże nam w dostarczeniu odpowiednio zbilansowanych posiłków na cały dzień. Możemy oczywiście „zapychać się” wodą. Takie działanie spowoduje, że owszem, na jakiś czas będziemy mieli uczucie sytości. Tak na prawdę jednak nie dostarczymy swojemu organizmowi żadnych wartości odżywczych, co sprawi, że będziemy czuć się słabo i będzie nam brakować energii do pracy. Najlepszym wyjściem będzie zjedzenie owoców. Są one naturalne i nie zawierają zbyt wiele kalorii. Z pewnością nie tyle, co niezdrowy i słodki batonik. Ten może mieć nawet 250 kalorii, czyli tyle, co lekki obiad. Nie zapominajmy właśnie o obiedzie, ponieważ obok śniadania jest on główną częścią naszego jadłospisu. W dobraniu odpowiednich produktów na lunch również pomoże nam catering pudełkowy.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPodstawowa odzież i obuwie do biegania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here