Ta strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Nasza polityka cookies.

close

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Wybierz kategorię

Producenci

Sklep stacjonarny

Sklep czynny:

od poniedziałku do piątku
w godzinach:
9.00-16.00.

 

Dojazd do sklepu:


ul. Rzgowska 100/102

lokal. 21 piętro I

93-153 Łódź

 

Darmowa dostawa od 500 zł

Newsletter

FAQ

1.    Jaki jest koszt wysyłki ?

koszty wysyłki znajdują się pod tym adresem: koszt dostawy

 

2.    W jakiej postaci produkty są przysyłane ?

Wszystkie produkty są zabezpieczone przed uszkodzeniami. Pakujemy towar w folię bąbelkową, koperty bąbelkowe lub kartony z tektury.

 

3.    Ile trwa dostawa towaru ?

Towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin do otrzymania środków na koncie lub w przypadku, gdy zamówiona paczka jest wysyłana za pobraniem.  Dostawa kurierem trwa około 1-2 dni robocze, przez Pocztę Polska generalnie też około 2 dni. Niestety Poczta Polska w regulaminie zastrzega sobie termin dostawy nawet do 14 dni.

 

4.    Jak mogę zapłacić za przesyłkę ?

   - Przelewem na konto sklepu Musular.pl

   - Przelewem on-line lub kartą kredytowa za pośrednictwem serwisu Płatności.pl

   - Gotówka przy odbiorze osobistym

   - Kurierowi gotówką za przesyłkę za pobraniem.

 

5.    Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 Tak. Mają Państwo na to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

 

6.    Czy nasze produkty są legalne ?

Tak. Produkty pochodzą z legalnego źródła, prosto od producenta ( Olimp, ActivLab czy Track ). Potwierdzeniem jest paragon lub faktura.

 

7.    Chciałabym dokonać zwrotu towaru, gdyż został uszkodzony w trakcie transportu. Jak to zrobić ?

Po pierwsze należy spisać protokół szkodowy wraz z kurierem, następnie dołączyć odręcznie napisane pismo z opisaną wadą produktu i przesłać do nas wraz z uszkodzonym produktem na adres firmy,

WAŻNE !

Podaj swój numer konta bankowego, na które prześlemy Ci zwrot pieniędzy.

 

8.Czy promocje w sklepie można ze sobą łączyć ?

Produkty oznaczone czerwoną ceną, można jak najbardziej ze sobą łączyć.

Dodatkowo , gdy posiadasz naszą wizytówkę i przy następnym zamówieniu wpiszesz kod             rabatowy otrzymasz 5 % zniżki na zakupy w naszym sklepie.

 

9.Czy mogę paczkę odebrać osobiście ?

Tak. Trzeba tylko wcześniej nas poinformować telefonicznie lub pocztą elektroniczną .

e-mail : sklep@muscular.pl

 

10. Czy muszę logować się, by zrobić zakupy w Waszym sklepie ?

Nie , nie musisz.

Możesz dokonać zakupu bez potrzeby zarejestrowania się i logowania.

Wystarczy wpisać swój kontakt i adres do wysyłki zamówionego towaru.